vrijdag 15 januari 2010

Stilte...

Hoewel de wereld de afgelopen week op haar grondvesten stond te trillen (zowel letterlijk als figuurlijk), was het hier een beetje stil. Maar dan hoor ik vandaag dat er mensen zijn die dagelijks dit blog bekijken. Dan is het wel leuk als er ook af en toe een nieuw berichtje staat... Dus kruip ik ff achter de PC en al typend komt er toch weer een creatie uit mijn hoofd en vingers...

Maar het was dus stil op dit blog de afgelopen week. Ik kan natuurlijk alleen maar voor deze helft van The Fox Sisters spreken (denk dat mijn zusje nog steeds dagelijks vroeg onder haar elektrische dekentje ligt bij te trekken van de kou en de tocht). Maar hoewel het dus aan mijn kant op het blog stil is, ben ik in real life hartstikke druk. Momenteel ben ik volop bezig met twee projecten, daarna komt er nog één met meerdere edities en dan uiteindelijk het allernieuwste project. En dat is best wel spannend.

Maar waar je je dus vermaakt als je even niets te doen hebt (Hyves en zo), daar is het nu voor mijn doen behoorlijk stil. Niet gek, want met al die projecten ben je wel blij als je laat in de middag/begin van de avond op de bank kunt neerploffen om daar vervolgens de eerste uren niet meer weg te komen.
Vanmorgen stond ik om half 7 al naast mijn bed. Was er vroeg in gegaan en ook best wel vroeg gaan slapen, maar na drie keer wakker te zijn geweest was ik het de vierde keer wel zat. We gaan er dan maar uit. Een lange dag dus... Pauw en Witteman gaat met een goed kwartier beginnen, dus ik ga zo mijn bedje maar weer in...

We vinden het super dat mensen deze blog lezen en fanatiek volgen. Meld je aan als "volger" zodat we kunnen zien wie ons blog regelmatig met een bezoekje vereert!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten