zondag 10 januari 2010

En verder...

Afgelopen dinsdag (5 januari) dus bloed laten prikken en mijn vermoedens zijn bevestigd. De waarden zijn flink verhoogd. Geen 40, zoals ze moeten zijn. Geen 80 zoals het de laatste keer bij de internist was, maar een verhoging naar 190...
Das wel ff slikken. In overleg met de internist is besloten om de medicatie eerst flink te verhogen om de (beginnende) ontsteking de kop in te drukken en dan straks weer zakken met de medicatie tot een nieuw onderhoudsniveau.
Sinds donderdag aan de extra medicijnen en ik moet zeggen: De pijn is in elk geval een stuk minder erg. Ik voel mijn lever nog wel, maar ga er van uit dat de vergroting van deze lichaamsmachine niet in een dag weg is.
Ik heb me ook aan mijn belofte gehouden en mijn resterende vrijwilligersactiviteiten bij de club neergelegd. Eerst mijn lijf, mijn leven en mijn werk, dan de rest. Misschien egoïstisch, maar wel reëel. Ik vind bijvoorbeeld mijn werk enorm leuk om te doen en dat gaat ff voor....

Over mijn werk gesproken: De nieuwe opdrachtgever is een feit! Ik ga een krant doen die 9 keer per jaar uit gaat komen. Ik ga daarvan de gehele opmaak verzorgen en heb er enorm veel zin in! De eerste krant komt begin maart uit. Toch fijn om te kunnen zeggen dat je bedrijfje in een goed jaar lekker is uitgebreid!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten