zaterdag 2 januari 2010

2009

Het is weer tijd voor een blogje.
De rust is terug gekeerd.
Het is 2010.

Na een paar dagen van feesten en diep in de glaasjes gekeken te hebben,
was het vandaag een werkdag. Met een balansje erbij.

Nu lekker relaxt op de bank, kijk ik terug op 2009.
Een jaar gaat snel.
Maar hoe komt het dat de negatieve dingen altijd bij blijven.
Postieve vergeten we snel.
Ik ga proberen om van de negatieve dingen iets positief te maken. Het is een leerproces.

Ietsjes minder vertrouwen in de mensen hebben. Ik heb snel vertrouwen in mensen. Maar deze wordt soms geschaad. Ik ga wat langer de kat uit de boom kijken.

Ook heb ik geleerd wie me vrienden zijn. Zij krijgen dit jaar wat meer aandacht. De mensen van wie ik dacht dat ze vrienden waren, maar niet voor mij klaar stonden, toen ik het nodig had, die mogen wachten. Daar ga in minder tijd in steken.

De postieve dingen zijn, dat het me best voor de wind gaat. Ik heb een leuk huisje, mooie auto, heb het financieel niet slecht. Met wat sparen kan ik kopen wat ik wil. Ik ben gezond. Wat wil een mens nog meer.

Van 2010 ga ik wat maken.
Je moet het toch zelf doen.
Ik heb al leuke dingen staan.
In april naar Parijs en in mei naar Barcelona.
Het eerste halfjaar kan al niet meer stuk bij mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten