zaterdag 30 januari 2010

Blij

Vandaag, ik moet eerder zeggen vannacht krijg ik een melding op mijn hyves dat me zussie een nieuwe blog heeft geschreven. Gelukkig las ik hem vanmorgen pas in de koffie pauze op me werk. Nu achter de computer zie ik dat onze site een update heeft gehad. Ziet er weer strak uit.

En dan schrijft me zussie dat ze lui is.
Ik moet zeggen, zo lui is me zussie niet hoor.
Alleen als het haar uitkomt.
Sjouwen door Disneyland Parijs, dan hoor je haar niet klagen.
Hard werken, prutsen achter de computer, ze gaat gewoon door.
Zo nu ook, na het werk, wat steeds drukker wordt, kan ze ook nog
onze site updaten. Ze pakt haar rust wel weer als het haar uitkomt.
Zo als vandaag dat haar msn al de hele dag op slapen staat.

Maar goed, wat moet je nu ook doen, eindelijk waren we van het sneeuw af.
Nu gaat het weer goed tekeer buiten. Gelukkig heb ik donderdag, na het terug brengen
van me digitenne een sneeuwschuiver gekocht. Kan ik hem morgen even testen.

Donderdag was ook weer een dag. Na het shoppen wilde ik even wassen,
kom ik in de schuur, staat ie blank. Dus Klaas het even gemaakt.
Ik heb vloerbedekking in me schuur, wat nu moet drogen.
Kacheltje erin gedaan en nu maar wachten tot het droog is.
Kan ik morgen weer wassen. Ik ben namelijk echt een mietje. Moet er niet aan denken
om nu op een natte vloer me wasmachine aan te zetten.
Het zal niet zo gaan zoals het hoort. Wij weten niet beter.
This is the story of our lives.

Nu relax ik op de bank, pc aan, blogje schrijven, filmpje kijken en ik heb
positieve gedachten over het sneeuw.
Want ondanks dat iedereen het zat is, ik ook, blijft het een mooi gezicht.
Als je die witte bomen ziet met een zonnetje die schijnt, het is en blijft een pracht plaatje.
Vooral waar ik woon. Naast Langebos zoals ze dat noemen, dat is het mooiste stukje natuur
van de gemeente Veendam. En ik mag daar wonen. Is toch iets om blij van te worden.
Helemaal blij word ik van de uitdrukking waar iedereen het over heeft.
Een strenge winter geeft een mooie zomer.
Dat houd mij staande, ik ga voor een geweldige zomer. Heerlijk

2 opmerkingen:

  1. Eey zussie,
    Moet je toch ff bedanken... Dank je wel!

    Inmiddels ben ik vandaag ook niet lui geweest. Voor de voorzitter van de voetbalvereniging enige zaken in orde gemaakt. Vanmiddag weer een sneetje brood op de Wii verbrand en vanavond ben ik bezig geweest met mijn website. Want door de verhuizing van mijn site kan ik op een of andere manier niets meer terugzetten, dus maar ff opnieuw bouwen...

    Is je schuurtje al droog? Ik zou ook niet op een natte vloer de elektrische apparaten laten draaien hoor! ;)

    Groetjes.
    Big Sis

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi
    wat een leuke blog! :)
    ja das balen in je schuur! is het al droog?
    en laten we hopen dat na deze kou er een mooie zomer is! wel al vanaf 21 mei.. :)
    groetjes eveline

    BeantwoordenVerwijderen