dinsdag 5 januari 2010

Het is erg met ons gesteld

Het is erg met ons gesteld.
Laat ik niet alle mensen over één kam scheren.

Kijk ik net op hyves lees ik een blog van me collega Geeske.

Ze is onderweg naar huis.
Ziet ze een man van zijn fiets vallen. En jongeman die me collega's kant op loopt en langs de gevallen man, vraagt niet even aan die man, gaat het? Nee gewoon stug doorlopen.

Me collega zegt nog, hee die kerel valt van zijn fiets.
Wordt er tegen haar gezegd, MOET IK HELPEN DAN?

Nou ik heb daar een antwoord op.
JA, tuurlijk moet je helpen.
Het is je burgerplicht.

Gelukkig zijn er ook goede mensen op de wereld.
Me collega vraagt netjes aan die man of het gaat.

Waarop de man antwoordde, ik heb last van de kont.
Gelukkig is de grond koud, dus hij kon gelijk koelen.

Gees je bent een TOP burger.
Laten mensen hiervan wat op steken

1 opmerking:

  1. Geef maar aan Geeske door dat ik haar ook een topper vind! Tis verdorie het minste wat je kunt doen!

    BeantwoordenVerwijderen