dinsdag 12 januari 2010

WAAR WAS JE NOU!!!!!!!!!!!

Mega plaatje.
Je moet wel goed zoeken, maar je ziet op deze foto (helaas genomen met me gsm) een buizerd.
Ja Ja, gewoon in Veendam.
Kwam van me ouders en fietste op de Drenthelaan, daar zag ik hem met een meeuw in zijn bek. Ik gelijk gsm erbij gepakt. Maar nee, dat lukte niet. Toen Mariel gebeld. Neemt niet op.
Ik snel naar me ouders om vaders digi op te halen. Was helaas geen succes. Ik kon het proberen.
Ik de hoop al opgegeven, ik teleurgesteld naar huis. Zie ik onze vriend in deze tuin, ik nog een keer geprobeerd met me gsm, en daar is ie dan, je moet wel zoeken, maar dan heb je ook wat.
Ik als een gek naar huis gefietst, mijn digi gehaald, snel met de auto (wat nou snel, krabben, condens) de Drenthelaan weer door gereden. Helaas de vogel was gevlogen.
Maar ik heb hem echt erop staan.
Zussie waar was je nou.
Maar ik heb hem als eerste op de foto, een levende buizerd in de natuur.
Wat kan een mens balen dat ie dan geen fototoestel bij zich heeft.

2 opmerkingen:

  1. Wouw zussie... jammer dat je me niet kon bereiken. Maar ik ziet hem op de foto! Je moet maar zo denken: Je hebt dit gewoon al mogen ZIEN (maar snap wel dat je baalt..)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi plaatje zeg!!
    Groetjes Eveline

    BeantwoordenVerwijderen