zondag 17 juli 2011

Google....


We kennen het al jaren: Google. Het is zelfs het algemene werkwoord voor opzoeken geworden: Google-en...

Maar Google is zoveel meer. Heeft enorm veel takken. En wie weet, gebruik je zelfs al wel één van deze google-diensten. Zo zijn er bijvoorbeeld: Picasa, Blogger, Gmail, Google-maps, Android en nog veel meer!

Voordeel van een Google-/Gmail-account is, dat je alles via je account kunt benaderen en beheren. Eén keer inloggen in bijvoorbeeld je mail en je kunt van daaruit naar je foto's (Picasa), je agenda en Google+

Op mijn HTC Wildfire met Android (ja, is ook van Google ;)) kan ik mijn gmail-account koppelen. Alle gegevens van mijn contactpersonen haalt ie dan uit Gmail. En verander ik iets in Gmail, dan verandert de telefoon gewoon mee.

Inmiddels is er voor mij een wereld open gegaan. Ik wil eigenlijk alleen nog maar werken met Google en Gmail. Maar merk ook dat velen er nog niet klaar voor zijn.
Ik zou zeggen... Knal je hotmail aan de kant en stap over naar een Gmail-account (7GB ruimte!!!!)

Heb je Gmail??? Meld je dan aan voor Google+, want neem van mij aan: Deze dienst gaat Facebook vervangen! Je kunt groepen maken en berichten posten die specifiek voor bepaalde groepen te lezen zijn. Vertel je bijvoorbeeld wat je in je vakantie gaat doen, maar je wilt niet dat je collega's dat weten, dan deel je je bericht gewoonweg niet met hen!!

Ik wacht met smart op je op Google+...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten