zaterdag 8 januari 2011

stars of football

Ja ja het is weer begonnen een actie bij de C1000. De ene gehad en de volgende is er weer. Dit keer zijn we de AH voor. De C1000 heeft stars of football. Mooie foto's van verschillende voetballers, van Dirk Kuyt tot Giovanni van Bronckhorst en niet te vergeten Johan Cruijff die op plaats 14 staat. Waar anders.

AH komt weer met alle clubs, met clubfoto's. Minder charmant vind ik. Alle ere divisie spelers gewoon in hun tenue met alleen een gezicht.

C1000 heeft acties foto's. Het is echt 1-0 voor C1000 en 2-0 omdat de C1000 eerder is begonnen met de actie.

Dit keer ga ik helemaal mee in de gekte. Ik spaar ze ook, toen ik de eerste sticker zag en dat was Dirk Kuyt, toen wist ik al, dit ga ik sparen. Boek gekocht en verzamelen maar.

Ik verafschuw de kinderen die alweer komen leuren om de plaatjes. Dit komt ook van de reclame van de C1000. Zullen we ruilen Wesley voor Huntelaar. De C1000 reclames geven het goede (of slechte) voorbeeld. Het is maar hoe je het bekijkt.

Ik heb een lijstje gemaakt, met alle spelers. Aan de ene kant staat, heb ik al, dan de naam van de speler met hun stickernummer en daarnaast dubbel. Heb ik weer een sticker die ik niet heb komt er een kruisje op me lijstje bij heb ik al, dubbel staat bij dubbel. Op het werk is het maandagochtend ruil ochtend in de kantine. Een collega is net zo fanatiek als ik. Leuk is dat, maar wij ruilen onderling en leuren een beetje, maar niet bij onbekende klanten, nee familie en vrienden sparen mee. Hartstikke leuk het schiet al aardig op. Ik hoop dat ik alle 54 stickers op tijd bijelkaar kan verzamelen.

Iedereen die voor me mee spaart, hartstikke bedankt. Ik kan al bijna zeggen...............Wesley Sneijder, die heb ik al.

3 opmerkingen: