woensdag 5 januari 2011

Lifestyle Mariël

Na een verzadigde decembermaand en enkele gemaakte beloftes ben ik afgelopen dinsdag (gisteren dus) begonnen met een nieuwe lifestyle.
Vroeg naar bed en vroeg op. Op tijd en verantwoord eten en elke dag een half uur sporten.

Voor iedereen die geïnteresseerd is in het verloop van mijn Lifestyle, verwijs ik naar de knop hierboven "Lifestyle Mariël". Hier probeer ik met enige regelmaat mijn ervaringen en dergelijke te beschrijven. Soms in de vorm van een blog, want ook de nieuwe lifestyle is voer voor het schrijven...

17-01-2011 UPDATE

2 opmerkingen:

  1. Hoi Mariel,

    Goed hoor, volhouden he, dat is altijd het grote probleem, maar zoals je het nu doet moet het goed gaan.

    xx Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goed zo! ik doe mee, gestopt met roken.

    Eindelijk na 12 jaar kettingroken. Ik mag van mijzelf 2 weken lang meer eten om van het roken af te komen en dan gaat ook het gewicht op de schop..... Dus nog 1 weekje en ik begin met lijnen.

    Voor deze zomer heb ik ook een goed voornemen, ik zuip me helemaal vol. ...... Een verslavingetje meer of minder..... hier of daar ....dat maakt het wel leuker om te leven.

    groetjes
    Naomie

    BeantwoordenVerwijderen