maandag 11 februari 2013

Kom op!

Gisteren zat ik te lezen op dit blog. Onze oude berichten. Vind het moeilijk om na meer dan een jaar de draad weer op te pakken. Er is genoeg gebeurd, maar ook veel dingen die ik liever niet aan de grote klok hang...

En zo lezend, kom ik heel wat verbeterpunten tegen. Want heel eerlijk: Op dit blog schreeuw ik al heel lang dat ik ga sporten, ga stoppen met roken, een gezondere leefstijl ga hanteren en me minder druk ga maken. Nou... aan dit alles moet nog steeds keihard gewerkt worden.
Uiteindelijk ben ik wel bijna een half jaar gestopt geweest met roken, maar de stemmingswisselingen (achteraf waarschijnlijk ook door de medicijnen) maakten het niet echt leefbaar meer tussen mij en mijn wederhelft...

Maar goed... Het eerste aanzetje is gegeven en ik hoop dat ik mezelf over de drempel heb geholpen om zo nu en dan weer eens een anekdote aan het blog toe te vertrouwen... Want er broeit vaak van alles...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten