vrijdag 3 december 2010

't Is ook nooit goed...

Het sneeuwt in Nederland. Op de ene plek wat meer dan op de andere, maar er is sneeuw. Hier valt het mee. De wegen zijn goed begaanbaar en met een beetje goede wil (ramen en auto goed schoon, beetje aanpassen aan de snelheid) is het allemaal best wel goed te doen. We hoeven dus niet te klagen, want het valt allemaal wel mee. Vergelijk het maar eens met de winter van 1978/1979...

Maar 't is nooit goed... Sneeuwt het dan is het niet goed, vallen de mussen dood van het dak van de hitte, is het ook niet goed. Maar net als mijn vorige blog... We kunnen er nou eenmaal niets aan doen. Beleef het nou maar gewoon en geniet er nou eens van! En als je dat zelf niet kan, kijk dan eens om je heen. Bijvoorbeeld kinderen die zich uitleven en schijnbaar van het woord kou nog nooit gehoord hebben. Waren we allemaal nog maar kind. Dan hadden we nergens last van en genoten we volop!

3 opmerkingen:

  1. Het levert mij gelukkig weer een vrije zaterdag op. Als voetbalmoeder vind ik zo'n sneeuwlaagje waardoor het voetballen afgelast wordt wel fijn hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil ook sneeuw! scholen dicht, niet meer naar werk kunnen en lekker met kiara in de sneeuw spelen. 2/3 van de UK ligt onder een dik pak sneeuw en hier bijna helemaal niets boehoe :-( Geniet er van zolang het kan zou ik zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja het is inderdaad nooit goed!!
    Ik vind het prachtig de sneeuw!!

    BeantwoordenVerwijderen