dinsdag 28 december 2010

2010 al bijna weer voorbij

De dagen worden al weer langer. Dit jaar wordt steeds korter. Met nog maar vier dagen te gaan, denk ik dat het al weer tijd is om terug te kijken naar het jaar 2010. Een bewogen jaar. Een jaar waarin enorm veel gebeurd is. Zowel in de wereld, als in Nederland en in ons privéleven.

Een sportief jaar, met de Olympische Winterspelen en het WK in Zuid-Afrika. Behaalden we in Vancouver hier en daar nog een succesje, het grote goud bleef uit. Evenals in juli tijdens de WK. Wat dat betreft dus niet echt succesvol, tenminste niet de personen die het zouden moeten doen.
Wie wel succesvol was, was Geert Wilders. Maar of we daar nu blij mee moeten zijn... Ik hoop dat de oppositie eerdaags nog succesvoller is en we ergens in maart of april weer naar de stembus mogen.

Succesvol was ook ons eigen 2010. Al vanaf januari stroomden de projecten binnen en konden we lekker aan de slag. Geheel nieuw was de Nederlandse Golfkrant, die gaandeweg het jaar steeds meer goede reacties ontving en waar we volgend jaar weer volop mee aan de bak gaan.

Dit jaar hebben we veel dingen gezien en ondernomen. Natuurlijk met het "oude gezin" (paps, mams en de zussen) naar Barcelona. Een paar weken later naar het concert van Melissa Etherigde en weer een paar weken later vierden we ons 12,5 jarig huwelijk en zijn we aansluitend naar Londen geweest. Ook zijn we naar de voorstelling van Claudia de Breij geweest. Een echte aanrader!
Ergens heb ik ook nog een poging gedaan om de Martinitoren te beklimmen... maar dat was dus niet echt succesvol.

Dit jaar zijn Corina en ik dus begonnen met dit blog (waar je de meeste verhalen van bovenstaande gebeurtenissen en meer kunt terug lezen). Ook deze is succesvol. We hebben inmiddels aardig wat volgers en krijgen leuke reacties.
Begin dit jaar schreef ik over mijn doelstellingen voor 2010. Ik moet zeggen, daar is best wel wat van terecht gekomen. De doelstellingen waren: Meer bewegen, Gezonder eten, Afvallen, Stoppen met roken, Me minder druk maken om dingen die het niet waard zijn
Minder druk maken doe ik (schrijf alles gewoon van me af in het blog). Ik beweeg al meer, ik eet al gezonder, ik ben alleen nog niet afgevallen. Maar daarvoor hebben we 2011... We gaan ons nog meer bezighouden met bovenstaande. En misschien, heel misschien... stoppen we volgend jaar met roken. De poging was er wel dit jaar, maar helaas...

Al met al kunnen we terug kijken op een goed jaar. Het hoeft niet beter... mag best op dezelfde voet verder. We gaan op naar 2011... Ik ben benieuwd!

Langs deze weg wens ik iedereen alvast heel veel gezondheid, geluk en leesplezier toe in het nieuwe jaar!

2 opmerkingen:

  1. ik heb met veel plezier de blogs van jullie beide gelezen! En hoop dat te kunnen blijven doen! zijn mooie blogs om te lezen! ga er vooral mee door! voor jullie zal vast 2011 weer een geweldig jaar worden, met wie weet nog meer uitdagingen!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Mariel,
    Ik vind het leuk om jullie blogs te volgen!!
    Een mooi jaar voor jullie allemaal gewenst!!
    xx Eveline

    BeantwoordenVerwijderen