zondag 10 oktober 2010

Snel verjaardag verhaaltje

Nog even snel een blogje.
Onze verjaardag zit er weer op.

Vandaag was er niet zoveel blog voer, helaas.
Wat wel leuk is om te zien, is dat we een goede kant (de Vossen) en een slechte kamp hebben.
Onze jarige job heeft meer met het goede kamp. Hij is 2 geworden.
Hij heeft nu al voorkeur. Cadeautje die hij van de slechte kamp krijgt, pakt hij uit met iemand uit het goede kamp.

Er is maar discussie geweest, over het geloof, waar gaat het anders over.
Onze lapzwans van de vorige blogjes kon het niet winnen, dus de verliezer ging met zijn staart
tussen zijn benen naar binnen. 1-0 voor de goede kamp.

Waar ik niet zo goed over nagedacht had, daar viel de mond van me zus van open.
1 van het slechte kamp is moslims geworden. Zodra ze binnenkomt gaat haar hoofddoekje af.
Nu weet ik niet veel van dat geloof, maar ik weet wel dat zodra er onbekenden mannen binnen zijn je je hoofddoek niet af mag doen. Me vader, de buurman en later kwam Ira Keesje binnen.
Hoofddoek bleef af. Ze flirte zelfs nog met Ira Keesje.

Varkensvlees is ook uit den boze. Moslims vinden varkens onrein. Er wordt dus rekening gehouden met wat er op tafel wordt gezet. Heel respectvol van de gastvrouw/man die rekening houdt met 1 persoon. Waar varkensvlees in zit, wordt op een ander schaaltje gelegd. Keurig.

Wij zeggen altijd, zij is moslims hoe en wanneer het haar uitkomt.
De chippies komen op tafel, lekker. Je kent ze wel, die chippies van Lays, het lijkt op een raster.
Wij noemen het HamKaas chips. Ik zag het niet, maar me zus, haar mond viel open, onze moslima deed een HamKaas chippie in haar mond. Het eerste wat me zus dacht, Ham, waar is dat nog maar van gemaakt........Varken.

Onze gedachten werden voor waar gemaakt.
Want een echte moslim eet ook geen HamKaas chips.

Over 2 maanden de volgende verjaardag. Kijken waar ze dan mee door de mand valt

2 opmerkingen:

  1. Zo... je was er weer snel bij.

    Ik zit hier nog steeds met een gebroken klomp en open mond...

    Kijk ook uit naar de volgende verjaardag ;)
    Maar denk dat ik zo eerst ff verder ga borduren op jouw blog...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik; van het goede kamp heb er geen woorden voor.
    Tevens winnaar vd discussie hihi en idd de verliezer wist niet hoe snel hij naar binnen moest glippen!! OMG wat ik toen ook gezegt heb: als je ergens voor kiest of het nou jehova, gereformeerd, moslim etc etc is.....je hebt er voor gekozen en daar ga je 100% voor!!! Het moet toch niet zo zijn dat je alleen maar voor 80% gaat omdat je van een biertje wilt nuttigen of hamka's wilt eten of geen hoofddoek op doen wanneer het je uitkomt. en dan tegen anderen zeggen dat je je strikt aan de strakke regels houdt en een ander moet rekenschap houden met geen varkensvlees op dezelfde schaal, niet met het zelfde mes gesneden als de kaas etc etc en dan wel een hamka in je mond proppen want eenmaal de hamka in de mond zie je meteen een erge heftige kettingborsting in de tunnel en er wordt zelfs mee gesproken!!!!!!! OMG OMG OMG
    Jezus d8 op dreef te zijn maar helaas pieste ernaast..........en vind het hoofddoekje gelijk als een kruisje en een burka......als mensen die een hoofddoek dragen die afmoeten doen dan moeten mensen met een ketting met daaraan een kruisje deze afdoen.............hmmm........waar gaat dat in vredesnaam over.........sinds wanneer staat een kruissie gelijk aan een hoofddoek of burka????
    Waar gaat de wereld heen????? Als je hier de oorlog mee moet winnen kunnen we ons beter meteen overgeven want we verliezen toch!!

    Het alarm systeem ala mie gaat in december weer v start om plekken en ruimte te reserveren!!! Verheug me er nu al op!!!
    Het wordt een spot!!

    BeantwoordenVerwijderen