zondag 10 oktober 2010

Mensenkennis

Op dit moment twijfel ik een beetje aan me mensenkennis.
Het laat me op dit moment een in de steek.
Ik kan mezelf wel voor de kop slaan, niet normaal.
Dat vind ik het ergste van alles, waarom zag / zie ik het niet.

Mijn sterrenbeeld is Tweelingen. Een kleine omschrijving van de Tweelingen is, dat ze 2 zielen met zich mee dragen. De ene keer positief en de andere keer kunnen ze negatief zijn.
Daarnaast is mijn Chinese sterrenbeeld paard, die zijn ongeduldig. Ik geloof nooit zo in de alternatieve dingen, maar als ik lees wat de sterren over mij schrijven, moet ik ze gewoon gelijk geven. Het klopt helemaal.

Meestal ben ik positief ingesteld. Ik heb een luisterend oor, ik maak vaak grapjes, sta voor iedereen klaar en niks is me te veel. Vaak cijfer ik mezelf weg, als anderen het maar goed hebben, dan heb ik het ook goed.
Er ook een keerzijde aan mij. Je moet me niet op de proef stellen, daar hou ik absoluut niet van. Doe maar normaal is mijn motto, dan doe je al gek genoeg.
Hou me niet voor de gek en doe vooral je niet anders voor dan dat je bent.

Ook wil je geen ruzie met mij. Omdat ik zo makkelijk ben, krijg je mij niet zo snel boos, maar als je me boos hebt, dan kan ik je negeren voor het leven. Je kan het goed maken met mij, dat moet je wel direct doen en niet weken, maanden of jaren later. Ik ben net een olifant, ik vergeet niet. Kan misschien wel wat vergeven, maar vergeten doe ik nooit.

De laatste weken heb ik bij meerdere mensen dat ze me op de proef stellen, mensen die opeens weer contact zoeken na jaren, sorry je bent een paar jaar te laat. Ik vraag dan wel netjes waar het vandaan komt. Mensen die hun afspraken niet nakomen, kan ik ook slecht tegen. Als je beloofd iets voor mij te doen op die dag en het gebeurd niet, ben ik hels. Vooral als ik geen belletje of smsje heb gehad. Je gaat er toch een beetje van uit, dat het dan gedaan is. Me niet blij maken met een dood vogeltje. Ik opgevoed met de woorden, wat je beloofd moet je doen. Je verwacht dat ook een beetje van anderen. Mensen die als ik bel, niet thuis aan geven, maar als zij bellen moet ik gelijk klaar voor ze staan. Ik ben klaar met al die mensen. Ga me een tijdje meer op mezelf richten en op mensen die het verdienen. Ga wat harder worden tegen mezelf, om mezelf te beschermen.

Nu ga ik me richten op een verjaardag. Misschien komt er wel weer een blog uit voort.
Op naar het goede kamp.

1 opmerking:

  1. Snap je helemaal!!!
    Super goede blog! En richt je idd maar eens op jezelf dat verdien je!!!! Tevens verdien je alleen maar leuke en aardige mensen om je heen, mensen die het goed voor metje hebben en niet v je profiteren!
    Kom op voor jezelf dat doe ik ook!!

    BeantwoordenVerwijderen