vrijdag 6 augustus 2010

Spannend

De laatste berichten op dit blog zijn allemaal van mijn zusje. Het wordt dus wel tijd dat ook ik hier weer eens iets neer zet. Kijk, zuslief maakt van alles mee. Leuke verkoopperikelen op Marktplaats, maar ook minder leuke dingen, zoals een inbraak in de slijterij waar ze al sinds jaar en dag haar hele ziel en zaligheid in legt...

Tis niet dat ik niets mee maak hoor...
Afgelopen dinsdag nog. We komen thuis van ons wekelijks bezoek aan de sportschool, hangen er ineens ballonnen aan het raam en een bord "Hulde aan het 12,5 jarig echtpaar". Kijk je eerst nog gek op, en dan bedenk je... Oh ja, de bruidsdagen. Wij naar binnen. Sleutel in het slot... op het nachtslot?????? Ze zijn dus ook binnen geweest! En inderdaad! De gang en de woonkamer versierd met (ook door de kids zelfgemaakte) slingers.
Een superverrassing. Helemaal niet verwacht maar helemaal geweldig. 's Avonds kwam de hele family nog op de de koffie (met gebak natuurlijk).

Maar goed... voor degenen die dit lezen en geen idee hebben waar er nou eigenlijk over geschreven wordt... Dinsdag 17 augustus zijn we dus 12,5 jaar getrouwd. Het is best een spannende tijd. Het lijkt wel of we nu meer moeten regelen als 12,5 jaar geleden. We hebben dit keer zelfs cadeaus voor elkaar. En het mooiste is: Moeders hangt overal tussen. Ze weet van allebei wie wat koopt en verder weet niemand iets. Opperste geheimhouding. En dat vind ik best wel moeilijk... Zou wel willen dat het de 17e is. Want ik ben gewoon supernieuwsgierig. Niet alleen wat ik krijg, maar ook hoe er gereageerd wordt op het cadeau wat ik gekocht heb...

Dus ik ben maar weer begonnen met aftellen. Nog 11 dagen... Al gebeurt er dan niets spannends het is wel een spannende tijd...

1 opmerking:

  1. Leuk hoor! 12 en een half jaar alweer!! :)
    Geniet er lekker van
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen