woensdag 12 mei 2010

Aftellen begonnen

Zow... al weer twee weken geleden dat er hier voor het laatst iets is geplaatst! Maar heb het dan ook best wel druk gehad. Veel projecten en dat houdt ons natuurlijk lekker bezig! De ene deadline volgt de andere op. Morgen de krant en vrijdag nog een regionale krant en dan... Barcelona.

Ja, het aftellen is begonnen. Nog vijf nachtjes slapen. En dan gaan we (paps, mams en de drie fox-sisters) voor vier dagen naar Spanje! Voor mij en de middelste van de drie zussen best spannend want we gaan voor het eerst (bewust) vliegen (als die aswolk geen roet in het eten gooit...). Ik heb al eens gevlogen, maar ik was toen anderhalf, dus daar weet ik niets meer van. Vind het wel spannend maar ben niet echt zenuwachtig ofzo. Ik zie het allemaal wel! Ik laat alles over me heen komen en ga gewoon lekker genieten van vier vrije dagen!

Heb er onwijs veel zin in! We hebben een hotel in hartje Barcelona (zie foto) en van daaruit gaan we lekker door Barcelona sjouwen, dingen zien en fotograferen. Ik ben al helemaal startklaar en heb twee extra geheugenkaartjes van 4GB gekocht, zodat de thuisblijvers met ons kunnen nagenieten...

Dus tot over een weekje of anderhalf, met hopelijk heel veel mooie foto's!

2 opmerkingen:

  1. Ik wens je heel veel plezier daar in Barcelona en volgens kenners moet je het bouwwerk van Gaudi echt gaan bekijken.

    Aaltje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hee zussie, ik ben er ook helemaal klaar voor.
    Dat vliegen komt wel goed. Ik heb ook 2x 4gb kaartjes dus we kunnen heel wat fotootjes maken.
    Ik ga morgen me koffer pakken. Vrijdag en zaterdag nog druk met me werk.

    BeantwoordenVerwijderen