woensdag 14 april 2010

Soaps

As the World Turns, Onderweg naar Morgen, Goede tijden Slechte tijden... wie kent ze niet. Een weerspiegeling van de maatschappij, yeah right. Niet dus. Tenminste, niet mijn maatschappij. In elke soap is er een probleem wat opgelost moet worden en dat gaat altijd met bedrog, intriges en de beste bedoelingen (ik deed het voor jou) maar er komt uiteindelijk alleen maar weer een nieuw probleem uit en zo kom je in het cirkeltje terecht wat soap heet.

De afgelopen weken hebben wij ook in een dergelijke soap gezeten. In real life... Samenzweringen, beledigingen en beschuldigingen waren bijna aan de orde van de dag. Maar de beschuldiging aan mijn adres was wel het ergste. Iemand had van iemand gehoord hoe achterbaks ik wel niet bezig was en schold me via de mail dus even de huid vol.
En echt.... we zijn nu een week verder en ik weet nog steeds niet wat ik überhaupt verkeerd gedaan heb.
Ik heb een nette mail terug gestuurd en vanaf die tijd heb ik me volledig van deze soap gedistantieerd. Ik vind het goed hoor.
Zoek het onderling maar uit, maar laat mij er buiten.

Ik wil met mijn volle verstand en gevoel genieten van mijn leven. De mensen om mij heen die ik wel als vrienden kan beschouwen en natuurlijk mijn familie. Ik heb mijn werk en genoeg leuke dingen om naar uit te kijken. En mocht er sores op mijn pad komen, dan is dat mijn sores, waar ik zelf wel een oplossing voor zoek. Leven en laten leven, misschien is dat wel mijn nieuwe motto!

1 opmerking:

  1. En wat ik zeg, familie is het belangrijkste. Waar mensen zich druk om maken. De mensen die jou achterbaks noemen, hebben niet goed in de spiegel gekeken. Zij zijn achterbakser.

    BeantwoordenVerwijderen