dinsdag 9 maart 2010

Beste pyromaan,

Er zijn best momenten dat ik me verveel of ergens goed pissig over ben. Gelukkig weet ik deze negatieve gevoelens op te lossen zonder dat een ander daar last van heeft. Maar volgens mij heeft u een groot probleem. Want de verveling botvieren op medemensen is erg laag.
Misschien staat u er niet bij stil. Dat kan natuurlijk. Ik bedoel, je moet wel erg kortzichtig zijn om je verveling te stillen door maar ergens even een pandje in de hens te zetten. Maar waar u dus niet bij stil staat, is dat niet alleen dat pand in rook op gaat, maar ook het leven van de eigenaar en alle andere mensen die (in)direct bij de brand zijn betrokken (medewerkers, omwonenden). En tot overmaat van ramp komt er dan ook nog een brandweerman om het leven. Das in mijn ogen moord, met voorbedachte rade. Ik hoop zo dat ze je te pakken krijgen...

2 opmerkingen:

  1. Ik ben het volledig met je eens. De dader(s) mogen van mij flink gestraf worden. Ik hoop ook snel dat dit hele gedoe snel over is.

    BeantwoordenVerwijderen