maandag 15 februari 2010

Daar ging ik

Al 2 maanden zitten we in de troep wat sneeuw heet.
Ook heb ik al een keer gemopperd over dat het nu wel
genoeg mag zijn.

Nog steeds blijf ik bij me standpunt, maar nu ben ik het helemaal zat.
Het is leuk dat kinderen en volwassenen kunnen schaatsen, maar schaatsen
hoor je op vijvertjes te doen, niet op de weg.

2 maanden geleden, het was 17 december, ik was net herstellende van me rug
en ging richting werk, heel voorzichtig, stel je voor je valt.
Dit gaat dus al 2 maanden goed, ik ben nog steeds voorzichtig.
Zo ook als vandaag. Ik voorzichtig naar het werk op de fiets.

Ik rij op een rechte weg en BOEM, daar lag ik, gleed nog een meter door.
Op me rechterzij gleed ik door met me stuur in me rechter knie.
K*T en en nog een woord dacht ik. Terwijl ik nog geen 10 seconden lig,
gaat er van alles door me heen. Wat nu, ga ik naar huis, dit was geen optie,
moest weer langs dezelfde plek waar ik gevallen was.
Naar me ouders, was vlak bij hun huis, maar wat
moet je daar. Dus toch naar het werk. Ik daar aangekomen en even intern gebeld,
dat ik even iets later naar me afdeling kwam, want ik was op me plaat gegaan en
zag er niet uit, was net Yeti (verschrikkelijk sneeuwvrouw).
De hele dag gewerkt, met een zere rechter kant en een dikke blauwe rechter knie.
Nu lekker warm in bed met een paracetamolletje, want wil morgen wel weer me bed
uit komen.

Ben ik al 2 maanden zo voorzichtig, fiets ik op asfaltwegen omdat daar over het algemeen
gestrooid wordt en vaak veel auto's rijden dus meer kans dat die wegen goed zijn.
Nu hebben we nog steeds een strooi probleem. En volgens mij rijden er bijna geen
auto's meer. Want daar lag ik.

Morgen maar een alternatieve route nemen naar me werk.
Nu maar waar bussen rijden, het wordt even 10 minuten om fietsen.
Ik heb het er voor over.

2 opmerkingen:

  1. Jeetje... das echt zwaar k*t. Maar verder geen ernstige kwetsuren? Knie wel ff in de gaten houden hoor!

    Ben wel benieuwd hoe het nu vandaag met je is... Bijvoorbeeld met je rug...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. alles doet zeer. Ook me rug.
    Gelukkig niks gebroken ofzo.
    Heb wel heel vast geslapen, wat ik normaal niet doe. Misschien door de paracetamol ofzo.
    Was niet goed, maar ben weer wakker geworden en naar me werk gegaan.

    BeantwoordenVerwijderen