woensdag 23 december 2009

Kerst

Het is bijna zo ver.
Nog 1 dag werken en dan mag ik kerst gaan vieren.
Nu heb ik niet zoveel met kerst.
Ik geniet wel van de dagen vrij, en dit jaar hebben we een dagje extra.

Het is een bewogen werk jaar geweest.
Eind februari zijn meneer en mevrouw
Kuiper weggegaan. En hebben we een nieuwe baas voor weer gekregen.
Gelijk ging de lang beloofde verbouwing aan de gang.
Deze was eind september klaar.
We hebben kei hard gewerkt om de dead line voor de opening te redden. Tuurlijk is dit gelukt.

Ik heb mijn oude vertrouwde slijterij ingeruild voor
een borrelshop en een balie.
Nu 3 maanden verder, kan ik nog niet echt wennen.
Maar ik maak er het beste van. Mis me slijterijtje.

In die 3 maanden, het hele jaar, hebben wij met zijn allen er voor gezorgd dat de klanten tevreden de deur uit gaan. En doen er alles voor om een hogere omzet te halen. Volgens mij gaat dat redelijk tot goed.

Het is een moeilijke maand geweest door het plotselinge overlijden van Arenda.
We missen haar nog elke dag.
Door deze gebeurtenis zijn we als collega's heel hecht geworden. We hadden en hebben nog steeds heel veel steun aan elkaar.

Dit was ons werk jaar in een notendop.
Nu terug naar morgen.
Een dag voor kerst.
En de verjaardag van me "ouwe" zussie.
Zat er opeens aan te denken, zullen we een wel of geen kerstpakket krijgen. Zou dat gepast zijn na deze maand?
Ik heb goede hoop en ga van JA uit.
Morgen zullen we het weten. Spannend, :-)

Het is bedtijd, morgen vol goede moet werken.

Zo het is kerst voor mij, lekker nu achter de pc van me zus genieten van de vrije dagen.
Antwoord op me kerstpakket is zoals ik hoopte, het is een JA geworden.

Iedereen fijne dagen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten